You're really wierd

Varför är mina två superstalkers inte inne när man behöver dem som mest????
Kom nyss hem från att vara barnvakt till mina hyperänglar. Lite tröttsamt men jättemysigt och kul på samma gång. Vi har lagat ugnspannkaka och bakat chokladbollar. Ella och Karin hade dukat jättefint med servetter och sugrör. Alla fick också varsin häst eller enhörning som stod vid varje tallrik. Sen kollade vi på Johnny English, Charlie and the Chocolate Factory. Sen när Karin och Ella gått och lagt sig så kollade jag och Paul på början av Rango, men Johnny Depp i huvudrollen. Älskar verkligen honom och hans röst, han kan fan spela allting! I vote Best Actor Ever.
Borde kanske städa mitt rum egentligen...Men lägger upp lite bilder från igår istället. Det va btw svårt att få nån riktigt bra bild på RR när de inte står still en minsta sekund, vilket inte är något negativt.
Förbandet: Not Called Jinx

Adam i RR.

Per i RR.

Hannes i RR.

Jag med Per i RR.

Elinda med Per i RR.
Våra kära tyska vänner från Not Called Jinx.
Läs min kära bästaste Annas blogg om hur hon lever ett drömliv i Englands Brighton!→nonAnnan
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0