.all that im after is a life full of laughteR

Sitter och äter lasange, mums!
Idag har jag lärt mig två saker.
1. Vargars ögon lyser i mörkret.
2. Sångaren Hoffmaestro är fett med sliskig.
Kolla på honom (det är han i mitten), ew.
Och hur har jag lärt mig allt detta? Jo, jag har vart på Skansen och umgåtts med Michaela.
Michaela och jag kollade på Stockholm Boogie. Ganska helt okej film för att va svensk, hehe. Men ganska kul och störd i alla fall. ♥Han som kör taxin. Där va i alla fall han sångaren Hoffe med, såg dock helt ok ut i filmen, som Michaela tycker är fett snygg. Men sen kollade vi bilder på hur han ser ut nu, och ew. Jag ogillade väl inte Hoffmaestro innan, men nu. Va fan?
Fan! Försöker hitta ett klipp med när de gör high five och missar hela tiden i Stokcholm Boogie. SÅ JÄVLA KUL! V va tvungna att kolla två gånger, haha.
Hos Michaela har vi även använt oss av 118 800...När man kommer dit har det kanske ibland gått liiiiite för långt... Men kul som fan!
Sen så har jag ju som sagt även besökt allt värt (och ovärt) att besöka på Djurgården idag. Vi sågs utanför Nordiska Muséet klockan 11. Eller det va bara jag där, för Lott hade fått för sig att vi skulle till Naturhistoriska... Men vi gick i alla fall tillslut in och kollade på svenska traditioner, läskiga dockor, Lottas hemtrakter och sopor. Fun, fun, oh fun.
Härifrån kommer Lotta.
Sen va det dags för Junibacken, där vi åkte sagotåget X2 och nästan började böla när Jonathan och Skorpan dör...
Sen dags för jätteäcklig lunch, utan pitabröd, på stället mitt emot grönan. Ej Lejonbacken. Gå inte dit! Även fast vi får hela 5kr rabatt!
Aquaria kom sen med spottande fiskar och FIKABUFFET! Som vi inte åt av... Men fick ganska fina bilder med Lukas, trots att vi gick igenom allt på typ 30 min.
Kolla va duktig Lukas är.
SKANSEN kom sist. Där gick vi på Skansen Akvariet. Där hade de papegojor som sa "Goddag Goddag" och jamade som katter. Det va enligt Lotta "exakt hur roligt som helst!". Vi såg också fula nakenråttor och supersöta apor. Sen köpte jag en ring som ska visa vilket humör jag är på, men den har endast vart blå hela dagen. Det betyder att jag är glad. Det stämmer väl ioförsej, men jag kan ju inte ha haft samma humör hela dagen, eller? Efter det kollade vi i alla fall på lite andra djur, så som vargar(vilka vi inte såg), järvar och älgar. Superfun!
Eftersom allt typ va helt stängt och dött på Skansen åkte vi in till stan och fikade med världens största pajbitar!
Så att alla förstår har vi ej betalt för allt vi gjort denna dan, eftersom vi går in gratis för att vi jobbar på Grönan, whopah!
PS. Det är fan svårt att dejta pensionärer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

säger du att hoffe inte e het va??? och att michaela är en stalker??? känns ju som de eheheheh

2011-09-21 @ 20:56:12
Postat av: Julia

Ja och kanske jaaa hahaha :P

2011-09-22 @ 07:44:20
URL: http://bondgrogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0