The Rally Shack

Har köpt mitt underbara drakörhänge nu! Det ska komma om 2-7 dagar, längtar!♥
Skypeade nyss med Anna i typ 2 timmar. Saknar henne som fan! Fast det är bra att hon har det så grymt kul där! Vill också vara med...Fast har varken pengar eller tid. Men vi kan i alla fall fortfarande prata precis lika bra som innan, trots att det kan va svårt när man inte vet riktigt vilka den andre pratar om... Kan bli svårt att även förklara hur man ändrar bloggdesign utan att man ser vad den andre gör...Det slutade i alla fall (för tillfället) med att rosa skär sig med lila. Lyckat va?
Fan vad jag har börjat nattäta. Man hinner ju bli hungrig igen om man ska vara vaken sent. Ikväll är det riskex och oboy på menyn. Yum!
Borde kanske gå och lägga mig för måste upp för att gå riskettan imorn. Men kommer ändå inte kunna somna eftersom jag gick upp halv tolv i morse...
Idag har jag kört om bilar, fett grym jag är! Körde också så långt ut man kan komma på Värmdö. Fan vad glad jag är att jag inte bor där, skulle aldrig åka nånstans. Och då skulle jag istället sitta inne hela tiden och tillslut ruttna som en gammal senil gubbe UTAN riskex.
OHMYGOD! På fredag kommer ny säsong av Supernatural! Håller på att dö av spänning!!! Det är världens bästa
serie. Det är därför den heter SUPERnatural.
Imorn ska jag tillbaka till grönan, men inte för att jobba. Syrran och jag tänkte använde upp de sista av mina kuponger och trycka i oss lite langos med EXTRA ost, innan det stänger för säsongen. Kan nog bli en riktigt grym kväll! Dock trots att man förmodligen kommer behöva vantar när man ska åka saker.
Hittade en riktigt grym babytröja idag, haha.
Snart är Elinda frisk! Då kommer det hända grejjer! Vi kommer för det första rocka sönder när Royal Republic krossar Debaser Slussen nästa torsdag! Sjukt jävla awesome kommer det att bli!
Men nu ska jag drömma ascoola drömmar, så ni får ha det så bra! PÖS

Kommentarer
Postat av: Bea

AAAH åhhhhh jag längtar efter säsong 7... vänta... visst är det säsong 7?



väldigt snyggt örhänge du beställt också! Ser typiskt Julia ut :P



Puss <3

2011-09-22 @ 14:24:02
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0