Two wrongs don't make a right, but three rights make a left.

Jag har inte orkade blogga igår.
Jag gillar att att Avril är mycket argare nu, eller mindre puttinuttihappy. Det blir bättre musik då! Arg musik är nästan alltid bäst! Det är då man blir gladare och får mer power!
Vet att jag nyss la upp den, men värt att lägga upp igen!
Igår kom mitt paket på posten! Det med örhänget. Fick veta att ja kunde hämta ut det på posten på Maxi. Fatta glad jag belv? Började hoppa runt! När man kommer dit får man ett paket med en sånhär lapp på:
Då blev det sadface.
Sen fick man då se hur själva paketet såg ut. Vilket var såhär:
Inte glad då. Hur fan behandlar posten posten? (höhö)
När jag öppnar verkar dock draken hel, men aldelles platt...Så hur ska den gå att ringla runt mitt öra då? Trots efter mycket böjande med hjälp av pappa så passar den äntligen!
Snart kommer en bild med den på oxå! Ascool and I love it!
Nu ska jag snart iväg och spela biljard helt plötsligt med Lotta och lite folk. Kan ju bli spännande!
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0