The Royal is in town!

Ananas och apelsinjuice är fanemej den bästa juicen!
Jag kom precis hem från Debaser Slussen där inga mindre än Royal fucking Republic spelade ikväll! Det va så jävla efterlängtat och så sjukt grymt att det inte är sant! Som Lotta skulle ha sagt "det var exakt hur bra som helst!". Snart kommer bilder ska ni få se!
Va i alla fall där med denhär tjejjen:
Den allra grymmaste Elinda som finns och det går varkligen inte att ha okul med henne på något sätt!♥ Och hon var jätteduktig som orkade hela kvällen trots sina omanlar som inte finns längre. Efter konserten ledde det iaf till att vi hängde med förbandet Not Called Jinx från Tyskland. Något jag fick lära mig ikväll va att det, tro det eller ej, faktiskt finns snygga tyskar! Och det är ju alltid trevligt. Fick också träffa Per och Hannes från RR och så såg vi hur Adam strosade runt i sin morgonrock och åt knäckemackor...Hmmm, glamoröst? Coola och astrevliga skåningar va dom i alla fall! Per gav mig dessutom min första trummpinne. Yey.
När man kom hem och kollar i sin väska så hittar man endel nya saker som ej var där när jag gick hemifrån...:
Försökte ladda upp en bild på allt, men min dator verkar inte vilja sammarbeta alls...
I väskan fanns i alla fall:
  • En skiva jag köpte av Not Called Jinx för 10:-
  • Två st plektrum från Not Called Jinx
  • En nästan sönderslagen trummpinne från Per i Royal Republic
  • En Royal Republi t-shirt, assnygg!
  • Tydligen Elindas kort-plåt-låda, med hennes busskort i...hur fan kom hon hem?
  • En gammal cheese-burgare från Donken som vi handlade på innan spelningen, ca klockan halv sju, som Elinda inte sen orkade äta upp och tyckte att det va en jättebra idé att spara den till senare i min väska...
  • En flyer med assnygga bilder på hela RR. Det skumma är att det typ är helt på franska?
Nu är det väl dags för mig att sova kanske... Men måste bara skryta lite med att jag ÄGER min ärkefiende, Josefin, så jävla hårt! Hon följer tydligen efter RRs turné nu och va och såg dom i Malmö igår. Imorn ska hon till Oslo där dom ska spela. Hon pratar tydligen med alla i banden också och enligt Tommy i NCJ så är hon asajobbig. Haha så skönt att höra rakt från hennes offer! Haha hon är så jävla ägd eftersom vi prata med dom hela kvällen och hon satt själv med sina fula kompisar i ett hörn. Fan va elak jag låter, men känner mig lite otroligt skadeglad. Dessutom hatar hon mig också, bara för att jag alltid vinner. Hihi
Vi låter dom kloka orden avsluta kvällen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh vadå avis tjej här!? :D vill höra allt extrasnack om detta via skype snarast!! :D



Och grymt skönt med jobbiga bruden hahaha!

Jobbig tjej: 0 Julia: 3 (eller mer..?) :D

2011-09-30 @ 16:17:07
Postat av: elinda

Du är bäst vännen! <3 OCH VI ÄGER JOSEFINE MOAHAHAHHAA

2011-10-02 @ 12:16:19
URL: http://elindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0