One for all and all for one!

Igår på min filmkväll med mig själv såg jag på You Again. En film med Kirsen Bell och Jamie Lee Curtis. Den va faktiskt riktigt rolig och jag har älskat Kirsten Bell enda sen hon spelade Veronica i Veronica Mars. Sen efter det hade jag tänkt att se på Rango, men insåg att jag laddat ner den på spanska... Men movin on så började jag istället att kolla på The Three Musketeers, med bland annat Charlie Sheen som den troende av de tre och en mycket snygg D'Artangan. Dock är filmen från 1993, så han är typ 40 år idag. Grym var den ändå! Historien är min faviorit av alla böcker och alla filmer och även teatrar. Eller jaa, Greven av Monte Cristo är typ samma nivå. Men så himla bra med repliker och alla karaktärer så att man bara sitter och ler och är lycklig. Att det även endast i princip har äkta svärdfighter gör den grym. Att använda skjutvapen tycker jag är fusk. Då kan vem som helst vara med. När det handlar om svärdfäktning är det ju faktiskt bara den bästa som kan vinna. Vilket såklart är musketörerna!

Sen fick jag gå upp mitt i natten för att övningskörningshämta Sara som hade vart på fest så långt ut i Vikingshill man bara kan komma. Men körningen gick i alla fall bra och sen va det bara hem att sova.
Nu är det dags för stadskörning till jobbet och sen min allra sista dag. Sadface. Fast ska bli ganska skönt att få höstlov nu också. Ikväll sen blir det utgång någonstans, med eller utan klackar, med Michaela och company!
Untill next time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0