Olut = öl på finska

Kände att det va dags för nåt här igen...
Förstår mig inte på vissa personer alls...och vad är grejjen med att messa och sen sluta svara helt plötsligt???
Har hunnit se en massa awesome konserter på sistone! Igår va det Sherlock Brothers på Pub Anchor och på Grönan har det vart Bullet, Danko Jones, Rockbjörnen(dock i STOR BRIST PÅ ROCK), Nicke Borg och Orup.
Det har hänt en del galna utgångar med möten av en del galna människor!
Måndag lyses upp av inspelning av Extra Extra, med ingen mindre än Jesper Rönndahl som programledare!
I måndags va det stjärngala på Gröna Lund och värsta DJUNGELDISCOTEMAT! Jag va Disco-påfågel!
Körningen rullar på för fullt och har faktiskt öppnat teoriboken! YES
Sen så har jag eeeehhh....jag vet inte massa saker säkert...Har vart singel nu nästan hela sommaren för er som missat det...but life goes on.
OCH VAD ÄR GREJJEN MED ATT SKICKA IN SIN FON PÅ SERVICE I FYRA VECKOR!!! NÄR DEN ÄNDÅ SKA HÅLLA PÅ ATT STARTA OM SIG HELA TIDEN?
Anna är förresten i Brighton nu och saknas som fan! Men hon lär ha det aswooom, så är lite avundsjuk också...
Men nu är det dags att sova, för ska upp 06.30 imorn för att passa bäbis-Anton som är sju månader!
Gutennatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0