Learn to fly

Vart ska man börja? Idag är det måndag och mitt höstlov har börjat. Sista pubkvällen på grönan igår och en massa folk samlades på Lejonbacken och After, och till sist såklart Donken. Tyvärr va snubben som serverar för kallt vatten inte där.
Igår va jag äntligen hemma hos Elinda som ligger hemma och är sjukskriven. Men det va finally dags att se nya avsnittet av Supernatural! Det va helt sjukt bra och Misha Collins kommer vara helt sjukt grym i de kommande avsnitten! Can't wait! Elinda hade även en grym idé på hur vi ha det nere i landet down under. När vi har vart au pairer ska vi åka på tågluff i Asien i typ en månad. Se lite av Indonesien, Thailand och kanske Kina! Kan ju bara bli hur grymt som helst! Långtar som fa'an! Såg idag också att inga mindre än Foo Fighters kommer att spela i Sydney när vi är där och med självaste Tenacious D som förband! Can you even imagine! Blev alldeles yr när jag insåg alla spelningar och festivaler vi kommer kunna gå på! Whoopah!
Här är till och med både Kyle och JB från Tenacoius D med i början! 
Idag är det dags för mera körning och sen köp av ascool röd retro-klocka! Som ska va i köket och matcha vår nya lampa och gamla vattenkokare! Gillart!
Senare kanske det blir ett litet besök hos Elinda igen, yeeey!
Såg idag på nya avsnitt av Two and a Half Men, men Ashton Kutcher. Han är fan grym. Gillade aldrig riktigt Charlie Sheen, men nu kommer jag nog att börja kolla på serien. Kan ju faktisk bli riktigt bra!
Idag klippte jag av mitt wristband från West Coast Riot. Känns lite sorgligt, men det va väl dags nån gång. Har ju ändå haft det sen 16:e juni. Vilket är lika med 102 dagar sedan.
R.I.P.
Har äntligen lyckats hålla bäbis-Anton stilla och ta en bild på sötisen!
Nu är det dags att läsa lite teori, så att man kan få tag på det där nedrans körkortet nån gång! Seeeeya!

Kommentarer
Postat av: Anna

I know, Charlie Sheen är inte så jävla bra som alla vill tycka! Kutcher var mycket bättre, har aldrig följt förut men kommer nog börja kolla nu haha :)

2011-09-26 @ 18:48:35
Postat av: Julia

Samma här hörrö! Och btw, satt wristbandet stenhårt! fick slita allt jag kunde och tillslut klippa av det haha

2011-09-26 @ 22:21:16
URL: http://bondgrogg.blogg.se/
Postat av: elinda

OhH MAN det där var en riktigt söt liten beebbeee <3

2011-09-27 @ 17:47:39
URL: http://elindas.blogg.se/
Postat av: elinda

by the way, vart kommer den där bilden ifrån? asså den på mig??

2011-09-27 @ 17:48:25
URL: http://elindas.blogg.se/
Postat av: Julia

Bilden på dig är från min soffa innan banditfesten Elinda! ;)

2011-09-27 @ 19:38:02
URL: http://bondgrogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0