"Jag hatar inte 93:or, jag är bara rädd för dom på krogen"

HAHAHAHAH jag hittade precis ett visst träd på Spacewook och hans nya tjej jobbar på ett otroligt roligt ställe så att man dör! (inside joke only) MEN HAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAH!!!!
Imorn bär det av till Skansen, Aquaria, Junibacken och Naturhistoriska(om lotta ska få som hon vill...) med Lotta, Jennifer och Ellinor! Kommer bli en spännande dag hoppas jag på! Får väl se hur allt slutar!
Gu va mycket folk man träffar ute ibland, särskilt när dom är på ställen där dom INTE borde vara. Typ en 37:åring på DAAM. Där man får panik av alla 93:or som kryllar runt knäna. Sen träffar man folk som har väldigt kontiga syner på vissa saker, som man inte heller sett på över ett år. I lördags lärde jag mig iaf att man inte ska hänga på ROQ, som ligger vid Odenplan, där kan man både bli knivhuggen och våldtagen....Kul att träffa Winland iaf och god mat på donken med Ellinor och Adde med co. Sen ett slut på Harrys med Green Day, wiiie :)
På lördag är det min sista dag på Grönan:( Så alla får komma och hälsa på mig! Är lite tråkigt, men ganska skönt också. Det känns lite som att mitt liv står stilla. Så ska bli skönt att få åka iväg till Aussieland och leva lite!
Jag har börjat kolla på en ny serie som är grym! Awkward heter den och den är så hyseriskt rolig! Värt att kolla upp!FAN tänkte lägga in ett bra klipp, men det finns inga, så sök på den och se den! :D
På fredag är Supernatural tillbaka med en ny säsong! Can't wait!!! ♥
Det är tråkigt att läsa teoriboken. Jag vill läsa en riktig bok!
Vissa saker är fortfarande ett mysterium. Jag blir trött på sånt. Kan inte alla bara tänka på samma sätt ibland så blir allt mycket lättare!
Ikväll ska jag till Mickis, och träffa hennes hund som tungan hänger ut på och är så liten att den inte orkar gå nånstans...kan ju bli spännande!
Här är iaf en grym video med ett grymt band!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååhh låter som du har massa att dela med dig av på skype?! Känns som jag kommer dö när du drar till aussieland, det är ju ÄNNU längre bort!! :(

2011-09-19 @ 18:22:37
Postat av: Julia

Jaa men det har ju du med! Vi måste prata där snart!!! Jag vet :(

2011-09-19 @ 19:21:09
URL: http://bondgrogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0