Everything is never as it seems.

Hemma igen, måste städa. Jag hatar att städa. Men Mickis hund(som hon passar) ser i alla fall ut som en blandning mellan räv, hamster och gris. Assöt hehe.
Vi har ätiti chips med dip och kollat på awkward, yey! Men sen va jag tvungen att helt plötsligt köra hem. Så nu är jag här. Fast såg en assnygg kille som bor i hennes hus när jag skulle gå ut. Jag vill också ha en snygg kille som bor i mitt hus. Men det skulle iförsej va ganska creepy också...
Jag är full av hundhår. Har på något sätt lyckats få det på insidan av strumpbyxorna också. Hur gick det till?
Har gjort något jättedumt också, så mitt liv är nog över. Eller en del av det i alla fall. Dö.
Men man ska inte hänga läpp! För imorn kommer nya äventyr, det gäller bara att hitta dom. Ska iaf ta med Lukas på hans första utflykt! Kommer bli jättefina bilder. Hoppas det inte regnar bara.
Jag vill köpa skor! Men det är jättedumt, för jag kommer ändå inte kunna ta med dom till Australien, och när jag kommer hem har säkert Sara använt dom så mycket att dom är förstörda :( Hoppas dom har lika bra shopping där som i England. Fast hur fan ska jag få hem allt?
Funderar på att beställa denhär:
Den är så jävla cool och har velat ha den hela sommaren! Men är den värd 250kr?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gissa vem... hehe

du kommer inte döööööö :)))

2011-09-19 @ 23:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0