22 September 2011 23:27

Idag va det då riskettan. Faktiskt ganska kul då man inte bara behövde sitta och dölyssna hela 3 timmar, utan fick prata och diskutera saker också. Lite som att vara tillbaka i skolan faktiskt. Men jag fick i alla fall godkänt, visst är jag duktig?? hehe
Sen så har jag BAJDEVEJ idag även kommit på det nya sättet att ragga. Genom att använda Wordfeud. Ni får dock själva lista ut hur. Men jag kan säga att det inte handlar om att invitea randome personer och sen börja chatta med dom ;)
Sen idag så har jag och Sara vart på Gröna Lund, kul att man går till jobbet när man är ledig... Men vi har iaf åkt grymt mycket saker. Vi åkte texempel vilda musen 7ggr i rad! rekordet är på 15...ska slå det nån dag. Sen uppskjutet och popexpressen, där vi önskade Jack Sparrow-låten tre gånger till den dryga snubben som hatar mig, innan han ÄNTLIGEN spelade den! Wiiie, lycka! Vi åt också langos och remmar! Slagsmålsklubben spelade där idag också. När folk hoppade till supermariomusik så åkte vi saker och såg på alla små uppifrån! Slagsmålsklubben består av nördar som sitter hemma och leker med sina datorer. Det är därför det är närdar och random personer som inte passar ihop med någon som kryper fram ur sina vrår för att kunna hoppa runt och för en gångs skull kunna känna sig hemma någonstans. Ganska fint faktiskt.
Någon som vill ligga? Det saknas bara sandaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0