yesterday.

Igår, då va det Nicke Borg som spelade på Scandic grand Central. Det va 20års gräns men eftersom jag och Adde är så jävla grymma kom vi in ändå! Eftersom all tid över allt var fucked up så va vi där alldelles för tidigt. Men det gjorde inget för stället va najs. Hoppas man kan gå dit igen nån gång. På stället var även en massa kul folk. Ska inte nämna några namn, men en va där vars kompis inte va och hans kompis som va där va han med så långt hår att han alltid går runt med en kam i bakfickan. Sen så va Nicke Borg ofc där och en annan snubbe som gav en lapp. Men den roligaste som va där va Daniel Da Silva från Let's Dance, jag höll på att dö HAHAH. Senare kom Bea och Jonathan och bytte av Adde som skulle upp och jobba. Men vi hade också det kul! Vi drog väl hem vid tolv, hemma vid strax före ett och somnade vid halv fyra av en anledning. I vote riktigt bra kväll!
Idag ska jag snart in till stada och möta Elinda. Sen ska vi håla oss i öronen! Kolla lite kläder och strosa runt. Det är ju faktisk ganska fint väder idag! Ikväll hoppas jag kanske på bio, The Three Musketeers och nån spännande utgång!
Let's live life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0