Hallapenjo?

Jag måste packaaaaaa! Ska ju resa till felix och erik i linköping imorn! Och lär ju inte sova alls på tre dagar, så kan ju va bra att tanka batterierna innan...Men måste hinna måla naglarna först och blogga....Alex stanna fan alldelles för länge för att jag ska hinna med allt, men det löser sig. Måste ju passa på nu innan han åker om typ två veckor :(
det har kommit en ny idéboken. Så jävla bra! Perfekt nattuhumor!
Idag har jag kört bil till mitt land och tvättat flugskit från bord och stolar. Glamoröst va? ;) Men fick iaf se ön och skärgården innan jag åker bort och kommer missa den hela nästa sommar. Sadface.
Jag och morfar i båten påväg från ön♥
Ska försöka inte skriva lista nu när jag ska packa, men gör ju alltid det så kan bli knepigt. Men en spontanresa kallas det kanske! Vette fan knappt hur alla ska bo. Men med sprit löser sig allt! Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0