Swan Song

Såg nyss klart sista avsnittet på säsong fem av Supernatural med Sara. Det är så sjukt bra och sorgligt. Men ska bli najs att börja på säsong sex, hon är ju nästan ikapp nu!
Idag har jag sladdat runt på halkbanan. Det va askul! Lite som tivoli haha, men bara det att man ska akta sig för "hoppande älgar" som min extremt luddiga instruktör sa... Men skoj som fan va det ändå.
Hoppas att Elinda ringer snart så att jag kan boka biljetter till Hardcore Superstar som spelar på Debaser Medis den 2:a November. Kommer bli så jävla grymt och kan ju innehålla en och annan överraskning... Hope so anyways. Håller på att spela sönder We don't need a cure. Så jävla sann och bra tänkande tycker jag! Man känner power om man följer det! Är lite kär i hans röst också...
Känns bra att syrran känner sig så hemma att låna kläder och smycken av mig att hon bara går rakt in i garderoben ,när jag till och med sitter brevid, utan att ens fråga. Ca 80% av det hon har på sig dagligen är mit... Men är väl bra när hon använder det som jag inte använder. Man ska ju dela, right??
Imorgon ska jag i alla fall träffa Michaela, det var ju rätt länge sen nu...Så det är dags! Udrar vad vi ska hitta på....hihi.
Ok, insåg att det va fett jobbigt med bakgrundsmusiken...men ni kan förvänta er julmusik om någon månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0