Or is it just your lack of sleep again?

Sitter och häckar i syrrans sum för har tydligen lovat nån gång för hundra år sen att hon får låna mitt rum om hon ska ha folk att sova över...Dum idé. Så atm sitter en massa små barn,dvs 95:or, och ölar sig på bottenvåningen. Så frågan är: kommer jag inte få nån sömn inatt heller?
Kom nyss hem från sista pubkvällen på grönan där det bjöds på tacos, öl för 35 och massa underbara människor. Lite jobbigt att behöva släpa runt på Felixs present som jag köpte precis innan, men som också kommer bli så jävla awesome. Så det va lätt värt det!
Imorn halv åtta bär det av till Holskär för sista gången i år. Världens bästa ö och min underbara landställe. Det är dags att dra upp alla båtar och stänga ner inför vintern. Blir dock första gången som JAG får köra bilen dit. Yeeeey. Jag är redan hungrig på att äta våra lunchbaugetter som vi ska göra med lax, philadelphiaost, sallad, avocado och rödlök. MUMS.
Sen blir det packning och kanske ett besök hos Winland för att planera den underbara och COMPLETELY MENTAL resan som ska göras till Linköping på måndag för att fira vår alldelles egna Felix som äntligen ska fylla 18! Krogen calling!
Men nu, dags för sovstund, i fel säng...godnatt. Ska försöka hinna se nya Supernatural och premiären av Extra Extra imorn också :)
ps. jag har träningsvärk i ryggen och min haka är alldeles röd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0