"Vad ska jag göra av min spypåse?"

Idag har jag vart sjukt duktig som gick och tränade med syrran imorse. Ingen boxerman, men sågspån i hela spinningrummet. Sen va det även tränaren som jag hatar. Eller jaa han är väl bra och trevlig. Men han har världens ölmage och påstår att han har haft en massa pass i typ 20 år. Borde man inte vara lite mer vältränad då? Känns inte riktigt som att jag kan lita på att hans metoder fungerar... Plus att han typ har jesus tatuerat in på ena armen och en nalle på den andra...
Värsta partyveckan nu, höstlovet till ära. På onsdag är det Hardcore Superstar och jag är sjukt taggad! Sen är det Banditfest på Torsdag då man ska försöka smuggla in syrran som är 16. Kan ju bli spännande! Fredag är då iaf jag tänker fira Halloween, med en jävla massa makeup som kommer göra mig och Elinda till vinnare av Harry B James maskeradtävling! Otroligt najs! Tillsist så blir det födelsedagsmiddag hemma hos Lotta på Lördag, kul! Så nu gäller det bara att spara en massa pengar för att ha råd med all ÖL.
I fredags va det Plan Three som hade sin första akustiska spelning på JTs bakficka. Riktigt grymt! Träffade Annas mamma där, spännande :) Sen började vi av nån anledning snacka med en dörrvakt till Medusa som påstod att han rullat in där en gång. Hans polare va dörrvakt för JTs och hette Kenny, haha! Sen fixade dom in oss gratis på medusa (till skillnad från resten av bandet som tydligen drog till Snaps), till det lilla priset att vi fick stämplarna i pannan... Nästan direkt efter att vi kom in så ringer SG och säger att han har blivit utslängd från Gröne Jägare, hur man nu lyckas med det, och var nu påväg till Medusa. Han hade med sig sin kompis som såg lite ut som han i X-men(faktiskt snygg). En spännade kväll med snack med någon som såg ut som Ove från Solsidan och någon amerikan som tydligen va här av nån anledning. Riktigt konstig kväll som slutade med kastning av tändare och tillsist in i en taxi. Spännande.
Han var lite lik honom...haha
Nu verkar det som att det lutar mot en ny resa till Linköping. Kult tycker jag! Erik kan behöva sig en smäll på käften när man ringer och stör mitt i natten och påstår att man kommer från England. Brister lite i när numret är svenskt och när man bryter på svenska...
I måndags, för en vecka sen. Då va vi och såg på Extra Extra igen! I tid denna gång. Det va roligare än förra gången med både Josefine Johansson och Tony Irving som gäster. Fick även träffa Josefine efter, som Elinda har bilder på och borde lägga up SNARAST!
I lördags åkte jag iaf hem till Elinda, vi kanske umgås en aningen lite too much(men va fan :)). Där kollade vi på Sunes sommar och Waynes World I och II. Så sjukt jävla bra filmer! Skrattade så vi dog! SUUUUNEE!!! HAHAH
Bäst! Jag dör när Håkan lägger påsen på taket, ewww!
Fan va sent det känns när det är så mörkt ute, men klockan bara är kvart i sex...Jag hatar att vänta, är lite trött på det nu. Men kankse blir en öl och lite rockkareoke med Lotta ikväll iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0