Linköping.

Eller LINGköping?
Det va en skoj och spännande liten resa. Första dagen började med att vi inte hade någonstans att sova och inget i hela staden va öppet för att det va måndag. Så det slutade med att vi åt pizza och drack i felix ödehus som inte har några möbler. Sen sov vi på golvet som värsta flyktinglägret.
Dagen efter tog vi oss hem till Erik där vi sov lite till och åt pasta. Kollade på HIMYM gjorde vi också, asmysigt. Sen på kvällen gjorde vi oss i ordning och åt middag på en Hollänsk restaurang med svart öl. Asäckligt! Men maten va god när man fick kombinera den själv, vilket jag gjorde(A). Sen åkte Hanna hem för hon hade blivit sjuk. Då va det bara jag, Erik, Felix och Alex kvar( Liljeskär åkte hem på dagen...). Vi drog då hem till nå snubbar i Felix klass och sen till "Herrgården" där det va festhest. Fast vi va bara där i typ 1 timme, för vi kom in så sent pga den jävla kön med tyskar som inte kan köa. Där inne drack vi iaf monstershots(7 cl) och stackars Felix som drack typ 4st mådde inte lika bra sen. Sen åkte vi tillbaka till snubbarna från innan och stannade där till typ 06.00. Sen hem och sova hos Erik. Dagen efter blev det pizza och en massa mjölk. Sen hem med tåget.
Hoppas jag hinner träffa dom igen innan jag åker till Australien♥
Nu är det dags att köra bil. Hoppas på lite Harry B ikväll också, om nu Lotta kan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0