Ibland är man smartare än man hoppats på.

Hur jävla klantig kan man va? Skulle idag ha sett ännu en inspelning av Extra Extra med Jesper. Men dum som jag är så kollade jag totalt fel på tiden och såg klockan två att det skulle börja tre. Fan. Missade alltihop. Bajs.
'
Jesper ♥
Kankse blir lite rockkareoke på Harry B med Lotta och Elinda i alla fall. Vi får väl se hur det blir. Kan ju bli spännande i alla fall....
Har läst(gjort frågesporter) en massa teori till körkortet idag. Klarade ett test och failade ett. Bajs. Måste plugga mer nuuuu! Men det är tråkigt.
Nytt avsnitt av, gissa vaaaad, Supernatural idag! Eller jaa det kom i fredags, men jag såg det idag. Riktigt bra asså(som vanligt) och bästa punchen på Sam någonsin, hahah! Såg nu precis nya bilder av nästa avsnitt. Och wathefuck ska hända nu! Värsta guden eller nåt, Dean fastkedjad och Jo är tillbaka???? Längtar som faAN nu!
Het som åt helvete!
Jag är hungrig. Vill ha avocado med skagenröra i. Mums! Ska kolla om vi har nån avocado i alla fall.
OCH jag har gjort zebranaglar idag! Snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0