I get these urges to fuck off sometimes.

Nyss hemma från barnvaktsjobb. Har tagit upp mitt tittande på Gossip Girl och är nu mitt i andra säsongen. Man fastnar faktiskt för det... Bra eller dåligt? Vet inte än...
Messade lite med Felix och blev fett sugen på te! Snart dags för en resa ner till Linköping. Denna gång med förhoppningsvis lite fler stjärnor på boendet.
Imorn ska jag träna på riktigt, dvs inte yoga. Sen ska jag hälsa på Mormor och Morfar och efter det dras det in till staden för spelning med Elinda. Kan bli en spännande dag.
NU: skorpor med te och meeeeera Gossip Girl. Godnajs!
Vet inte varför, men den passade på något sätt. Location: London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0