Fallen Leaves

Japp nu är jag vaken. Sov nästan elva timmar inatt, vilket var otroligt skönt. Igår va det middag med tjejjerna(uton Anna och Bea) hemma hos Färddi. Det blev tacos med en massa guacamole. Sen drog vi in till staden där vi testade något som heter JTs bakficka och ligger i Gamla Stan. Det va rätt så lite folk och mest gubbar, men trevlig bartender i alla fall. Efter en öl där gick vi vidare till Medusa och tog några fler. Lite lagom med folk, men alla snygga valde av nån anledning att dra fett tidigt, tråk. Fast snygga vet jag kanske inte heller haha, snyggast av de som va där kanske... Iaf kom Hanna efter ett tag och så spelade dom asbra musik! Sen så åkte vi hem och då va man ganska så glad. Kom iaf hem och åt lite thaimat innan jag somnade framför Segemyhr på tvn. Spännande kväll iaf.
Jusste, jag la också ett glas på ett rör inne i Medusa, undrar om det ligger kvar...?
Idag ska jag hjälpa pappa att bygga Billy-bokhyllor och sen ska jag hämta mitt nya leg på banken. Blir ju spännande att se hur det ser ut. Sen ska jag hjälpa Ella och hennes kompis att sminka sig till sitt Halloweendisco som är ikväll. Efter det blir det mer barnvaktning till Leon som lär sova hela tiden. Men då kan jag kolla film och sova lite, så där är ju rätt skönt.
Igår hände något helt otroligt. Jag hade bestämt mig för att för en gångs skull ta mig till gymmet. Så då gjorde jag det. Men det enda passet som var vid lunch va yoga. Så jävla tråkigt det var när jag gick på det en gång för typ fyra år sen. Men jag tänkte att va fan nu ska jag gå på det! Så det gjorde jag med tre andra tanter. Det jag kom fram till att det är precis lika tråkigt som jag kom ihåg det! Plus att det inte va så kul att se yogatanterna typ vigare än mig...Kanske måste öva upp det där ändå...Ahja boxermannen var ju iaf där så det va ju najs! Plus att det är en skitsnygg kille som börjat jobba (eller kanske har gjort det aslänge, vad fan vet jag) på Ican under. Så man kanske ska börja hänga lite mer på gymmet och handla något innan(inte efter när man är svettig...) för att spana lite extra...?
Länge sen man hörde denhär låten. Passar bra nu på hösten och spelades igår på Medusa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0