Det är inte alla som lyckas framställa en talande spermafläck

Hmm igår blev det en ganska konstig kväll. Eller vi börjar med i fredags. Då åkte jag hem till Michaela och passade hennes brorsas pitbull och en liten hund som såg ut som ett rådjur, assöta! Vi va lite rädda i början, men det gick rätt bra tillslut. Efter att rådjuret, Mille, hade kissat, bajsat och rivit Mickis. Men det är inte så noga. Vi gick iaf upp vid typ 05.30 (!!!) och då drog jag hem och sov lite mer. Bild kommer snart!
Så, nu till igår. Först komm Hanna över på middag med Syrran och hennes polare Ylvali. Asgod mat, med bara liiite för mycket peppar...Sen drog vi till Alex där Erik va och hälsade på från Linköping. Där blev det öl, fotboll och souuuul.tydligen. Sen skulle vi till Fasching. Men i slussen stötte vi på ett gäng som nästan fick mig att spy. Allt va så falskt och jag va nära att slå ner någon. Tur att vi skakade av oss dem i centralen i alla fall. Sen kom vi ändå inte in på Fasching för Alex och Tom skulle snacka med vakterna och fiffla in oss. Men då tyckte dom att vi endast fick komma in för 5000 000 kr. Satteeeee, nej det gick ju inte. Drog istället vidare till 93-stället no.1! DAAM. Fick nästan klaustrofobi(hur fan det nu stavas) och stötte även på den värdelösa 37:åringen igen... Men träffade iaf Michaela av en slump i dörren hahah. Sen drogs det till slussen efter att Alex druckit 10+ shots mm... I slussen träffades en massa random folk och det slutade med sällskap hem på en kaosbuss. Kul men fett skum kväll.
Idag har jag iaf köpt mina Hardcore Superstar biljetter till mig och Elinda. Fick åka hela vägen till Globen eftersom det tydligen är det enda sättet att köpa för presentbiljetter. Sämst system, aslack! Men nu är det iaf gjort och nu längtar jag som fan! Och snart mer Supernatural med syster hoppas jag! Gutenatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0