Dagens tips!

Har hjälpt till att flytta en massa böcker hemma. Helt sjukt va mycket vi har. Värsta biblioteket, och nu har vi ställt allt i bokstavsordning... Kul liv man har ibland. Tänkte nu ha hemmamyskväll. Men är inte riktigt redo. Kommer säkert sluta med glass och ännu en tittning av underbara DE TRE MUSKETÖRERNA. Vet inte hur många gånger jag har sett den i oktober...Men den är fortfarande lika fantasktisk. Ska pallra mig iväg och se den nya på bio snart!
Har idag gjort värsta mega excellent discovery! När vi skulle bygga om köket så hittade vi en såndär kaffepress eller vad fan det heter. Men jag tyckte att den liknande en sån mjölkskummare som Elinda har. Så jag tänkte att jag skulle prova den innan vi slängde den för att se om det gick. Har dock inte orkat prova den förrän idag så den har stått och samlat damm där sen typ mars. Men IDAG har jag skummat som tusan och fatta hur grymt fluffigt det blev! Helt sjukt. Jag är ett geni.
Dagens tips: Funkar skitbra som mjölkskummare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0