This cage set me free

Har shoppat lite idag, för såg igår att jag av nån anledning har fått två löner av Grönan... Så har köpt en vanlig vit t-shirt, ett skitsnyggt halsband, två läppglans som heter Hula Hula in Hawaii och Moonstruck in Mustique och till sist ett par läder-ish byxor. Sjukt snygga! Kan möjligtvis komma bilder på dom senare.
Don't you just love it!
Shoppingen började först med att Sara och jag var och hämtade de jävla papprena hos Cultural Care som dom har
försökt skicka till mig typ tre gånger nu utan att de kommer fram... Sen började vi vår shopping lite grann och
mötte sen upp vår kära mormor på centralstationen. Hon fick en heldag på stan med oss som 75års present. Så vi
vandrade runt och tittade lite i stan innan vi tog en fika i Gamla Stan. Sen blev det lite fler affärer innan mormor åkte
hem. Då tog Sara och jag tillfället i akt och försökte hitta lite plagg hon kan ha på Banditfesten på torsdag. Hittade iaf
typ tre linnen som hon nu kan välja mellan för att se fabulous ut!
Mimmi gick iaf nyss från vår mysiga filmkväll med glass och You Again, Beastly och Ghost of Girlfriends Past. Vi kollade även lite av början på Sweeny Todd men det var lite mycket sång så vi skippade den. Hoppas vi ses snart igen på denna halloweeniga fredag!
Imorn är det Hardcore Superstar, hoppas mina planer funkar. Men lite tveksamt på den fronten just nu. Seg som fan väntan. Men kan lösas på bästa sätt möjligtvis även utan svar. But that is for the one who lives to find out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0