Still I'm glad.

Kom nyss hem från en grym kväll! Hardcore Superstar som var asgrymma trots att micen var på aldelles för lågt. I baren sen kunde man kika lite på Crashdiet som va där och ölade. Plötsligt fick man typ 4 mess på raden från Lotta som satt och fyllde år på skeppsbar. Där påståd hon att Jesper Rönndahl va där också(!!!). Så jag och världens grymmaste Elinda slängde på oss gummistövlarna och vandrade Götgatan bort till Skeppsbar. Och mycket riktigt där va Jesper. Vi hälsade lite coolt sådär och han är precis lika rolig i verkligheten. Plus att han pratar skånska. Sen va vi tvungna att hinna med sista tunnelbanan, och då tänker ni " varför ska du ta tuben när du redan är i slussen?" och i så fall är det en hemlighet. Mina planer för igår blev inte alls som jag tänkt mig, men det gjorde inte så mycket. Ganska skönt faktiskt.
Så nu sitter jag här. Dricker juice och äter paj. Way to early. Det är väl egentligen dags att gå och lägga sig igen. Så gonatt på er!
Glada och fulla Lotta och Julia med en Jesper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0