Start a brand new story.

Nyss hem från spinning och core. Boxermannen är fan fortfarande snygg och jag tänker inte ge upp! Dock hörde jag idag att han har en rätt så otroligt mesig röst...bummer.
MEN(!!!) ikväll ska jag äntligen få se De Tre Musketörerna på bio. Med Elinda i Heron City, eftersom det tydligen endast är där den fortfarande visas. Men ska bli så jäkla fett ändå! Det är ju lixom bara att ta bilen och köra med högsta volym. Skrika allt man kan till alla grymma låtar.
Nu har mitt liv börjat få lite mening igen, efter svackan sen körkortet då jag ej hade det minsta för mig om dagarna. I förrgår ringde de från NannyNu och berättade om två familjer som jag nu ska börja att passa dagligen. Träffade den ena igårkväll och den andra idag. De verkar hur mysiga som helst och det ska bli jättekul. Den ena har en liten 8månaders och en gosig hund. Den andra har en 1,5åring plus två tvillingar som båda är 4 månader. Sååååå sjukt söta. Har saknat bäbisar sen jag passade anton på 8månader i september. Nu får jag göra det hela tiden. Yeeey!
Här är en bra låt tycker jag!
Nu blev maten klar så dags för käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0