Sir Hotness

Jag är fett uttråkad av att inte jobba och har därför kollat hela dagen på Gossip Girl. Men jag har också lagat asgod middag och bytt däck på bilen. Jag är så sjukt macho som mekaniker. Sen så har jag hittat dagens(eller veckan/årets) hunk. Så sjukt jävla het! Plus att han bara spelar badguys. I like! Han heter iaf Shiloh Fernandez. Dock får vissa bilder honom att se fett töntig ut...Men det behöver man inte tänka på. Let´s focus on the good in life and let´s not the bad things drag us down.
Här är han iaf, enjoy:
Sen så har Elinda idag tipsat mig om en asbra låt. Den ät introt till serien Blue Mountain State.
Snart ska ni få bilder från Halloween då jag och Elinda va Puppet and Puppetmaster.
Imorn ska jag i alla fall träffa Josse vilket var väldans länge sen. Vi ska köpa Farsdag-presenter. För det är det tydligen på söndag... Så nu är det dags för sängen. Gonatt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0