There is something about the hair.

Byggde nyss om i min plånbok. Och vad hittade man där om inte ett plektrum från Vic Zino i Hardcore Superstar. Så jävla het!
Så va vi ju på Badnitfest igår också. Med Elinda och syrran som lyckades komma in lätt som en plätt. Själv behövde man inte ens legga(nöjd). Ganska bra danska band och helt jävla galna. Bjöd upp hela publiken på scenen och "molested" en tjejs ansikte hehe. Kul va det i alla fall! Men dock inte så bra utbud av snyggingar... Amerikanen från i fredags va där och försökte desperat få ögonkontakt hela tiden. Men eftersom jag är så smidig så lyckades jag undvika honom nästan hela tiden tills Elinda fick tillslut dra iväg och rädda mig. Tack! Sen på slutet så såg jag även 37åringen från Daam där. Han är lite äcklig. Men basisten i Supercharger va iaf fett het och såg ut som Jares Leto! Men sen igår när jag skulle försöka hitta vad han hette på spacewook(don't judge) så va det inte en enda jävel i bandet som liknade honom! Fett skumt, jag förstår ingenting. Han jag mig iaf värsta upp-ner-stirr-blickarna haha. Det skumma är att på alla bilder är dom 5 stycken. Men på scenen igår va dom 6... Hur fan hänger det ihop? Han kanske va en halloweenvålnad. Börjar nästan tro på det själv...
Här får ni iaf en bild på den riktiga Jared Leto, eftersom jag inte hittade nån på kopian OCH för att han är het.
Ikväll blir det halloween på Harry B och jag och Elinda kommer lätt att vinna! Wish us luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0