Effekten av typ slumpen.

Idag har jag och josse köpt presenter till våra PAPPOR. Josse va en snäll dotter och köpte vinprovning medans jag och sara köpte två koppar till våran pappa. Han snor nämnligen nu när han är pensionär alla MINA koppar bara för att han inte har nåt bättre för sig än att dricka te. Och för att mina koppar är störst och awesome.
Sen så åt vi i alla fall luch och snackade som aldrig förr. Det var på tiden!
Ikväll har jag också vart duktig och tränat. Missade spinningen bara för att jag glömde lägga dit den nedrans p-skivan...Men fick träna andra saker istället, så det funkade väl också. Fick mig även en glimt av boxermannen. Vet inte om jag vill ha honom längre, det börjar bli lite "old news"... Jag behöver hitta ett nytt projekt. Det blir tråkigt när det blir för enlekt.
Jesper har börjat en liten miniserie, yey. Så kolla på den!
Han är ganska rolig den där Jesper.
Imorn ska jag träffa min kära mormor och morfar och käka lunch! Saknar dom lite.
Nån annan jag också saknar är Alex som har vart borta i tre veckor nu. Men det är bra att han mår bra och bloggar duktigt precis som jag sa åt honom. Men saknar en riktigt bra killkompis efter som alla verkar flytta ifårn mig. En tjejkompis kan aldrig riktigt ersätta en killkompis så saknar det som dom gör. Nu blev det här rörigt... Men det är så det är. Saknar dig Alex ♥
Nu är det dags för Gossip Girl (eller läsa en bok...får se. Svårt val är det iaf...) och sen sååååva(läs på skånska med Jesperdialekt så förstår ni precis hur det ska uttalas). Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0