Alldes massa möjliga saker

Nu har jag vart extremt dålig på att skriva, men jag har haft andra saker för mig! och jag har inte orkat....
Jag har haft det galet i Linköpings skägg med Erik, Felix och andra sköna dudes!
Sen så har jag vart extremt mycket barnvakt, vilket nu är som mitt heltidsjobb. Passar en assöt 8 månaders Lucas nu varenda dag. Går på sångstunder och allt möjligt. Hälsar på Elinda och kryper på rullband gör vi också.
Elinda och jag bestämde oss dessutom för ca 2 veckor sen att vi ska totalt skita i Cultural Care som suger! Dom hjälper oss inte alls, fixar inga familjer, vägrar berätta hur bra vi ligger till eller ens hör av sig. Så nu har vi köpt flygbiljetter till Brisbane på nyårsafton! Vi kommer landa den 2:a januari och ska några dagar senare jobba ett tag på en paradisö! Ganska så najs tycker jag. Ni kan även läsa om vad vi har för oss hela resan på vår nya blogg som heter: www.awiderperssonstory.tumblr.com.  Den är awesome och vi har redan börjat lite på den. Ni kan också skriva saker till oss där så blir vi jätteglada!
Jag har även idag bytt mina nytagna hål i öronen till nya ringar, och det gick superbra, för er som undrar....
På torsdag är det första december och alla vet ju vad det innebär! JULKALENDERN börjar! Tror faktiskt att den kan bli lite bra i år. Fast det tror man iförsej varje år...
Til next time!
Well this is pretty cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0