och en gång till...

Fett duktig med två inlägg på en dag!

Sitter vid ett asjobbigt tangentbord hemma hos Kim....han diskar och är duktig och jag får inte spela mobilspel med zobies och pumpor för då dör min fon...:( Och det är ju inte bra för snart bär det in till stan där jag och folk ska fira att vi gjort våra sista läxor! Firning med Fosters på Aussie kanske? Eller biljar? Vi får väl se vart kvällen slutar!

Har gjort en spellista på spotify nu. Det heter Supernatural...Där finns 4 låtar:
Carry on my wayword son - kansas
Can't fight this feeling - REO Speedwagon
Heat of the moment - Asia
Back in Black - AC/DC

nääääjs! och ja jag är en supernaturalnörd♥ (...döm mig inte Anna...)

Ska hitta en fin bild nu för att avsluta detta med flaggen i topp!

höhöhöhööhöhöhöhööhöhöhöhööhöhöhöhöhöhöhöhöhööhöhöhhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0