What ever you do!

Bara så ni vet så ska de två tidigare inläggen ha bilder till sig...
Idag va det skola, innan va det helg...
I fredags va det bio med NARNIA som var grym! :D och efter va det middag på nån thai-grai! Gott med vållulle! Sen va det en snabbis in på Moda och sen vidare till Privelidge! Massa askul dancing och en del dödsblickar. Varför kan jag inte undvika att bli arg på klubbar, konserter eller allmänt på platser med folk? Inte mitt fel...det är de jobbiga folkets fel... Som till exempel: Har ni tänkt på att 93:or nu får röra sig på gator och torg i stockholm? Är det inte hemskt? Vi är doomed! :O
I lördags va det barnvaktning till 01, lättaste gången ever. Båda somnade vid 9, så resten av tiden va film och tv :) Dock va ju min jättesmarta kille duktig och somnade framför tvn så att jag var tvungen att ringa mamma så att hon kunde öppna....vad är grejjen med killar att dom aldrig gör som man säger när dom sover? :O
På fredag är det dags för KONSERT :D Wiie och det är Destine som ska spela på Klubben! WÄ! Innna ska Anna och jag även spela en grym runda av biljard ;) Watch out! Håller oxå på att lära mig holländska av Felix så vi ska kunna snacka med bandet...Hittill har vi lärt oss: "Mag ik één groote..." Det är fortsättning...Enligt google translate betyder det typ: "Kan jag få en stor..." så får väl se vad det tillslut blir :O lite oroväckande...
Har även precis sett klart på första säsongen av Cougar Town :D yeey det är askul so you better start keeping up!
Nu blire maaaaat :D och mer Cougar Town! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0