...och andra nötter

Gick idag upp sjuuuukt tidigt för att åka till Södersjuuuuukhuset (höhöh). Där fick jag till mammas fasa äta JORDNÖTTER! Och då tänker nå jaha, okej vad är det med det då? och varför göra det på sjukhuset? Jo men det är så att sedan jag var åtta har vi trott att jag vart allergisk mot jordnötter då jag åt mandel och fick en allergiattack(inte så allvarligt som det låter). Men nu har dom testat mig och sett att jag kanske inte är så himla allergisk och förmodligen inte allergisk alls. Så imorse fick jag åka till sjukhuset och helt enkelt äta nötter för att se om jag skulle överleva...Vilket jag uppenbarligen oxå gjorde! Så nu kan man säga såhär: Jag tål jordnöötter! :D
När man får en sån förklaring efter 10 års tid tänker man "Wihooo nu är det en massa saker jag kan äta! Typ Marabou och ostbågar!" Men nähä...När vi väl går till affären så ser vi: I Marabou finns en massa andra nötter som typ hasselnötter och mandel! och i ostbågar finns det inga nötter ALLS! dessutom har dom bytt namn till chese doodles! Vad är grejjen? När man äntligen tål jordnötter så är i princip det enda nya man tål; helt vanliga jordnötter och jordnötssmör, och det kan man ju överleva rätt bra utan :O
Men jag kan berätta en annan bra sak och det är att jag har skaffat kille! :) Han heter iaf Kim♥

Kommentarer
Postat av: siss

DET VAR FAN PÅ TIDEN! GÅNGER TVÅ! ;) Puss! <3

2011-01-24 @ 17:35:40
URL: http://browneyed.webblogg.se/
Postat av: Anna

Samma som bea sa;) och du, jordnötter är rätt goda att äta som dom är! Ät bara för att du kan!:P

2011-01-24 @ 19:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0