Jag har en med en vägg nu!

Idag har man vart duktig och vart på gymmet. Första gången på typ en månad...Men lite lättare att få in rutiner nu när plugget dragit igång. På lovet finns det ju annat man prioriterar oxå. Det är tyvärr inte bara jag som hittat till dit, utan alla andra jävlar som har nya nyårslöften. "Jag lovar att bli smal" " jag lovar att gå ner 100 kg" "jag lovar att bli nyttigare"!!! Men skit i det! Spara tid och pengar genom att istället vänta lite och faktiskt ta tag i era liv, det kommer ju ändå att vara tomt på gymmet igen om en månad!
Jag säger inte att jag är direkt bra på att träna ofta och mor och far hotar att säga upp mitt medlemskap...Men jag sköter mig iaf from time to time :) och har lyckats gå ner 4kg, sen i somras av nån oförklarig anledning :O Så det är ju najs :)
På gymmet träffade jag iaf Tom, vilket var ett tag sen:) eller jaa i fredags, men båda var väl inte så jättenärvarande... Najs att snacka om en massa och kanske inte köra fullt så seriöst på maskinerna som man planerat...Var iaf duktig på coren :) Men vi ska köra spinning imorn, så DÅ kommer vi vara döda och duktiga :D

Bara så att ni vet är både avocado och kiwi stört underskattat! MUMS
Kom även imorse att tänka på detta grymma band! BILLY TALENT check it out!
Dom är så sjukt grymma både live och på skiva, de har inte en enda dålig låt och de är från CANADA. Deras videos är dessutom hemska men ascoola! Testa att lyssna flera gånger, för första gången kan den verka för "annorlunda", but I promise it grows on you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0