Alltså, reggedynajs!

Hej.
Jag har fått vissa klagomål på att jag inte har bloggat på läääääänge, vilket iförsej är sant, men nu tror jag inte att jag kommer ihåg hur man gör längre....

Jag har inte haft tid pga flera saker, som JULEN(såklart), resa till Paris med familjen och sen så har jag bott i skogen med Arne de senaste dagarna och då finns det ju bättre saker att göra :P

Men NU ska det bloggas! Hmmm...

Jag såg Djungelboken igår, som var lika sjukt jävla grym som vanligt! Johannes och Christian ÄGDE!♥
Senare på kvällen blev det bio då det sågs på The Tourist med Johnny Depp och Angelina Jolie, den var riktigt bra faktiskt :)

Nu snöar det som tusan och vintern kommer nog aldrig att ta slut :/ Vill ha sommer NU! så man slipper gå runt i fettojackor och frysa kraften att leva ur sig...

Snart ska vi kolla på Lilla sjöjungfrun som jag somnade till hela tiden igår, va ett tag sen man såg den och visste ni att Ariel bryter värsta mycket??? hahahah "jag har hoondra!"

Grymt bra låt med Royal Republic, skööön text :P

"Tell me Mr More what are you doing on the floor?"


Kommentarer
Postat av: elindäääää

ROYAL REPUBLIC, bästa svenska bandet någonsin. Jag är kär i hela bandet och vill gifta mig med hela bunten.



Btw, uppdatera oftare, jag gillar att läsa din blooooogggggggggg :)) när hinner vi ses filuris?

PUSS

2011-01-06 @ 13:43:41
URL: http://elindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0