Time for adventures!

Tänkte att det var lite dags för en uppdatering.
Idag har jag tränat för första gången på över fyra veckor för jag har haft en jävla hosta. Inte kul, men dags.
Hittade idag för andra gången denna höst en hemlig lapp som lyckats stoppas ner i min västa eller nått(fann den på golvet), med ett namn till facebook. På baksidan av en anchor-kareoke-lapp. HAHA det är lite kul tycker jag!
Som sagt va jag, Elinda och Hanna på rockkareoke i måndags på Pub Anchor. Där vi även träffade André och Marcello. Riktigt kul och mycket folk faktiskt! Och Elinda var grym som vanligt.
På torsdag blir det mer rock fast på Harry B, då det är Banditfest med André och Sherlock Brothers. Von Benzo ska även spela. Kommer bli riktigt grymt tror jag!
Igår köpte jag biljetter till Soundwave Festival i Australien som jag och Elinda kommer att attenda! NAAAJS!!!
Drömmer hela tiden om att vi ska åka snar, bara 18 dagar kvar. Känns både lite sorgligt sådär, men längtar också som fan efter att få åka. Allt står stilla här i Stockholm, nåt måste hända snart, jag vill ut på äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0