Snö.

(okej, bilden är från förra året. Vi har inte så mycket snö på min gata än...)
Äntligen är snön här! Och idag har jag lekt ute med min bäbis Lucas(eller jaa som jag passar, men han är nästan som min...). det var första gången han på riktigt såg snö. Han höll på att skratta ihjäl sig när Pancha(en hund) hoppade och fångade snöbollar i luften. Typ det sötaste skrattet någonsin! Var omöjligt att inte sjölv hålla på att dö. Var tvungen att bygga ryggstöd till Lucas av snön eftersom han ramlade baklänges när han skrattade för mycket! Sånt mår man bra av!
Jag har nyss även precis vart och fixat min frilla. Luggen låg lixom uppepå allt annat hår efter senaste klippningen. Men nu är i alla fall allt under kontroll! Första gången nu jag faktiskt är ganska nöjd sen jag klippte bort det långa...
Ska snart in till stan och möta syrran. Vi ska fika och köpa en massa julklappar. Kanske kolla NKs julskyltning också :) Fast den har jag redan sett när jag väntade på att Sara och Elinda skulle smita in på Harry B innan mig...hehe. Ganska fin i år faktiskt.
Seeejaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0