Skype.

Uppgradera aldrig skype, det är bajs och fuckar upp allt. Så idag har jag nerdaterat skype på Stevie så nu funkar det! :D yääää!
Tack vare detta har jag även lyckats prata lite med Alex i Kanada och med Anna i England, fast på facebook. Det var ju på tiden tycker jag. Saknar dom båda otroligt! ♥ Fast Alex måste bli sämre på att oblogga. Anna är ganska bra, fast med typ noll bilder... Äh, jag är glad att man får tag på dom i alla fall. Då finns det hopp för framtiden!
Idag har jag också fikat i flera timmar med Bea och köpt en julklapp till mig själv som jag ska få av mormor och morfar. Tycker jag är bra i alla fall!
Imorn kommer Felix till stockholm så då får man träffa honom och introducera både honom och Hanna för stockholms bästa uteställe! Där håller jag nu på att bli stammis, perfekt tajming till min avresa på ett år. De supertrevliga vakterna känner nu igen mig, men lär ju totalt ha glömt bort mig sen. fan.
Aja ganska bra i livet nu i alla fall, men julen närmandes, fast typ utan all snö. Julkalendern är ju i alla fall riktigt bra i år, och är astaggad på avsnittet imorn, för det är fett med spännande!
Glöm inte heller att checka in min och Elindas Aussie-blog »  awiderperssonstory.tumblr.com «

Kommer nog att sakna fina Stockholm lite grann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0