Thinking it will be allright

Nu har jag och Elinda bokat biljetter till detta grymma band↓ DAUGHTRY! Som ska spela nästa torsdag(7:e Oktober) på Debaser Medis :D
Har inte sovit så mycket inatt, men nu är det dags för skola. Idag går jag 8.20-16.40(!!!!!) Det är helt sinnessyyykt. Inte okej...
Vissa saker vill man inte ska hända, fast ibland händer dom ändå. Vad ska man göra åt det?
På torsdag är det Banditfest på Harry B James. Kommer bli grymt!
Jag kollar typ aldrig på TV. Och nu har jag kommit på varför. Det går inte nåt enda bra skit på en enda kanal. Därför ska man kolla TV-serier från Kina ;) Eller Supernatural på webben, eftersom Sverige är så efter att det inte visas här. Säsong 6 har iaf startat grymt! Nästa avsnitt handlar om en monsterbaby...Scary!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0