where I belong.

Jag hör inte hemma på nån fancy-pants natt klubb med dyr dricka, snobbiga människor, pressade kläder och dålig musik. Där jag hör hemma är på en konsert eller en grym rock-klubb. För att kombinera båda kan man ju oxå gå på en Banditfest!
Varför är alla så rädda för rockers? Det är ju dom som är de skönaste och trevligaste människorna. Träffade idag på Biffy Clyros gig massa sköna människor, två engelsmän varav en av dem hade vart på typ exakt samma konserter som jag och oxå älskade Bowling For Soup. Det är btw idag(eller jaaa igår, den 21 Oktober) exakt ett år sedan jag spg BFS live i Margate, England. Som förband spelade Zebrahead, The Leftovers och MC Lars. Det va helt fantastiskt och absolut en av de bästa dagarna i mitt liv!
Så där jag är hemma är på såna här ställen, och det står jag för!
en annan grej. varför har sniff tjej? det är ju inte bra...

Kommentarer
Postat av: steve

you never told me you lived in margate...... i thought you only lived in canterbury

2010-10-22 @ 19:31:11
Postat av: Julia

That's because I never lived in margate, we only went so see BFS there :P

2010-10-24 @ 18:24:18
URL: http://bondgrogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0