Typ såhär grå, grå läderfärg?

Idag släpptes biljetterna till Djungelbokens comeback på Stadsteatern. Ca 30 föreställningar som ska spelas från januari till mars. När jag gick in för att boka biljetter vid 18 tiden så är nästan varenda förställning UTSÅLD! Hur är detta möjligt? Jag trodde att jag var den enda som var nördig nog att ha koll på biljettsläppet, men nej tydligen inte! Fick iaf tag på biljetter tillslut, men inte förrän 27 Februari! Plus att dom har höjt priset till 150kr! Bajsdåligt...
Iaf, om du lyckas få tag på biljetter är det den grymmaste teatern någonsin! Jag har själv sett den 12 ggr(A) och tänker absolut gå minst 2 gånger i vår! Med Elinda, så vi kan säga alla repliker och sjunga med i låtarna! (my guilty pleasure...). Joppe och Noppe är helt fantastiska och ska precis som tidigare spelas av Christian Hillborg och Johannes Bah Kuhnke, hur kan man bara inte älska dessa ap-brats? ♥
Ah, fast jag är smart på riktigt och du är bara snygg!

Kommentarer
Postat av: sofia zickert

hej ja noope och joope äger dom är så jävla bra jag har sett den tre ggr oh jag vill den bara jag tänker på den

2011-08-28 @ 17:15:47
URL: http://tennissoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0