Som Schweiz.

I dag kommer ett helt normal mellanmjölks-blogg-inlägg. Lika neutralt som Schweiz!
Jag kom nyss hem från träningen med syrran där jag även träffa på Tom, det va ett tag sen :) andra som vistades där va tex BOXERMANNEN (...deregel...dregel...dregel...) och även andra hetingar ;) Typ bara jag och syrran som va tjejer, najs!
En annan man kan dregla över! Inte världens bästa bild, men you get the picture ;)
Idag har det vart matteprov som väl gick sådär efter ett försök att plugga med killarna över Skype, vilket i slutet ledde till en diskussion om bröst...varför är jag inte förvånad?
Sen va det tråk skola, men efter det som kom Bruno, jaa du kommer alltid heta så♥, hem till mig och så pluggade vi lite italiano i mitt nya grymma rum, som är nästan helt klart nu :D Gissa vad detta betyder?
GIAPPONESE!
Det ni!!!!
På lördag fyller ju världens bästa Emelie år! Får se om det blir nån utgång imorn, men annars så garanterar jag iaf galet röj på lördag! ya'll better watch out!
Kommer även bli några överraskningar....
Vad är det med för kul som har hänt då? Har tex köpt biljetter till Biffy Clyro på torsdag nästa vecka med Adde, kommer bli gryyyymt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0