Oh, YEAH!

Gissa var jag sitter? Jo, i mitt helt färdigbygda nya rum! :) Det är zzzupernajs, men hittills har jag bara hunnit flytta in min säng...Slipper iaf att sova i vardagsrummet med glasdörrar anymore ;) Imorn blir det dags att börja flytta in alla grejjer. och rensa bort allt jag inte längre vill ha...Men ska faktiskt bli skitkul! Har längtat sjukt länge nu, mycket längre än de tre veckor det tog att bygga och fixa allt.
Igår va det Banditfest. Drog dit med Bruno och fick en jävligt lyckad kväll! Träffade sångaren i Sherlock Brothers och fick både deras nya singel och deras förra asgrymma album :D Han ville oxå att jag skulle komma med på Banditbåten, men som i helvete måste man vara 21...fan
Vi såg även Peter från Bandit och jag förstod innebörden av ett nytt ord: STARSTRUCK. Vilket jag drabbas av rätt så ofta...

Ikväll var det dags för den efterlängtade premiären av DESPICABLE ME! Anna bokade biljetter redan i tisdags, så dom var grymma ;) Först gick vi till Creperian Fyra Knop, världens bästa creperia btw! Ligger på söder, en tvärgata från Götgatsbacken. Perfekt dejtingställe oxå, lagom dyrt och lagom mysigt och sjukt god mat. Så till alla killar där ute; ska ni på dejt är det det perfekta stället, er dejt kommer garanterat bli imponerad av din goda smak ;)
Efter den utsökta måltiden var det dax! Jag skrattade så jag grät och fick ont i magen! HELA TIDEN. Så sjukt awesome var den! Jag ska köpa den så fort den kommer ut och sen sitta och se den om och om igen för att lära mig alla grymma repliker :D VÄRT ATT SE!
Bara synd att inte du var med Bea, vi saknade dig ♥
Efter denna fantastiska upplevelse så mötte jag och Mimmi upp Elinda utanför Medusa och chillade där ett tag :) Bra musik ibland, dålig musik ibland och jaa...vad ska man säga? Intressanta människor...Men värt iaf! :)
Nu är det nog dags att sova, så jag inte hinner bli hungrig och måste äta nåt...så
Goodnight to ya'll!

Kommentarer
Postat av: bea

aah... vafan vad jag hade velat se den! gå på den igen, men den här gången är jag med? :D puss!

2010-10-04 @ 20:03:10
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0