Fräääääächt!

Igår va en lååång dag. Först gick man upp vid 06.00 för att gå till skolan. jaa det VA lördag! då tänker ni; "varför faaan gör hon så?". Men jag skulle göra högskoleprovet... Från 8.20-16.15(!!!!!) seeegt. Höll på att somna flera gånger, men jag överlevde tillslut... har oxå räknat ut att jag fick 60 rätt av 122! haha fail, men första gången är ju bara ett test, right ;)
Senare kom lite folk hit :) Käkade pizza, kollade Aristocats, spelade spel, kollade början till Låt den rätte komma in( svensk film suger verkligen...) och sen kollade vi på Kick-Ass :D efter blev det slumberparty i mitt nya rum :D Ska btw lägga upp bilder på hur det ser ut :)
Imorn, en vecka kvar....sen HÖSTLOV med en massa kul som händer :D
Ha det najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0