tick-tack..tick-tack...

Nu har det ju vart höstlov så att man kan vila ut sig. Men va det så? FUCK NO! De helvetes lärarna tänker: "va bra men de har ju lov så då kan jag ge en extra läxa för den hinner de ju ändå göra". Ja för det funkar ju verkligen om alla tänker så!!! Har inte haft en lugn stund och är fortfarande sjukt stressad. Vad fan ska man ha lov till om man bara måste plugga mer än innan?
Nu sitter jag här och(som ni märker) inte gör mitt svenska tal som är tills imorn...Fuck nationella proven! Vaddå jag kan svenska! ghaaaa! måste packa oxå för ska till London imorn med Emelie(vilket iförsej är grymt!) men jag blir bara sjukt stressad....
Mitt liv suger därför att:
  • Det är snöstorm ute
  • Jag måste skriva ett tal till imorron
  • Måste läsa klart en bok på 500 sidor!
  • Har en massa andra skitläxor jag måste göra
  • Min fon är dum i huvvet och hänger sig
  • JAG ska hänga min fon!
  • Min iPod blev fuktskadad av det jävla vädret som läcker in ÖVERALLT!
  • Jag vill bara sova...
  • ...och en sak till: KILLAR ÄR STÖRDA I HUVVET!
Bajs, får väl se om jag överlever...?


Kommentarer
Postat av: bea

amen sistah! du har btw rätt! bilden är fett lik jacob!!! skönt att åka till london åh aah va avundsjuk jag är! Ses i skolan <3

puss!

2010-11-10 @ 09:09:57
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0