So I lay a kiss upon this stone, toss it upside your window by the roof

Nu har en massa hänt. So...update?
Torsdag: Banditfest! Med Blowsight som spelade helt sjukt grymt! Rock/Sexguden var där oxå, najs!
Träffade även han, Russel(tror jag) från Biffy Clyro :) Skönt att veta att han är gift, lättare att snacka då, annars vet man aldrig vad killar vill...
Visste ni dessutom att tuben INTE går på natten i Stockholm? fett dåligt...
Fredag: Det skulle va maskerad för Halloween i skolan, men jag och Elinda var döda. Vi tänkte klä ut oss till demonåsnor, men sen fick jag gå hem så jag valde: SOVA! Sen hade vi sen en månad tillbaka en planerad utgång, men Bruno blev sjuk så vi stannade hemma. Kollade första avsnitten på Lost-boxen säsong 6! Det blir bara mer och mer förvirrande...
Lördag: På dagen var det loppis med syrran och världens grymmaste Mormor! Hittade en skitsnygg tröja(dock från JC) som bara kostade 60 spänn! Sen hittade jag oxå ölglas för 10 kr/st och två skräckfilmer till Halloweenkvällen. Sen åkte vi hem och åt mat med Morfar :)
På kvällen bar det av till Bea. Där åts det Thaimat, kollades på skräckfilmer och spelades spel. Väldans massa saker vi alla fick veta om varandra. Alla kunde komma utom Bruno och Alex:) Sen trängde vi alla ihop oss i Beas rum och försökte sova bland alla snarkningar och ryck i sömnen. Vi sov iaf lite...
Söndag: Hem från Bea och sova en stund. Sen upp och fixa sig inför kvällen då jag och Bruno skulle på Debaser Medis och se THE GASLIGHT ANTHEM. Först var det ett förband som inte va särskilt bra...Men sen kom en snubbe in på scen med endast en gitarr och munspel(han hade oxå en snubbe med fiol med sig). När han började sjunga så bara gapade jag. Det var helt sjukt hur grym han var. Det var öronorgasm på hög nivå. Jag har aldrig hört någon med så underbar röst live förut! Han heter iaf Chuck Ragan och är min gud! Låter tyvärr mycket grymmare live än inspelat...Men lyssna här!

Tyvärr finns typ inga bra videos, men lyssna på spotify :)
Vi träffade även Chuck ute i baren efteråt och han va fett trevlig, too bad bara att han är typ 35 och gift...
I baren träffade vi även lite annat kul folk, som vi va med tills det stängde:)
Och vet ni vem som var DJ? Jo han som spelade Pierre i Ondskan, Henrik Lundström! Coolt huh?
Iaf, när Gaslight Anthem kom in på scen så bara rös man, dom va sjukt grymma live och asroliga på scenen! Precis lika grym röst och musiken är så skön och härlig! Awesome feeling när dom spelade Here's looking at you kid i slutet!
Måndag: Igår hände inte så mycket, tog nytt passfoto och var barnvakt.
Tisdag: Idag har jag redan hunnit köra till Maxi och hjälpt mamma att handla. Ska strax iväg och träffa Erik, min grymma kusin som är 8, i stan. Vi ska ha heldag med bio och shopping. Tänkte ta en lunch på Harry B James först oxå! Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0