kan inte sova, jävla gudstjänst...

Så jag snor detta test från min syrra Bea och slösar bort en liten del av mitt liv. Here you go

Du heter: Julia

Smeknamn: Jull, Krull, Julle, Wider

Låt som när du är ledsen sörjer till? Kollar på Bullet in a Bible med Green Day för att inte deppa

Beroende av: mjölk, folk, musik och garv

Vad tror folk om dig? att jag är fett smart ;)

Vad får du oftast komplimanger för? "Shit va krulligt hår du har!"

Hur imponerar man på dig? musik, musik, musik

Brukar du skratta för dig själv? HAHAHAHAHAHA!!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? jag vet fan inte för min mobil är paj och måste in på rundsmörjning!

Var bor du? Nacka, den centralaste delen av Stockholm

Trivs du där? yes

Har du haft sex idag: det ni.... ;)

Hur svarar du i mobilen: Tja Bruno!

Vem ringde du senast?: Bruno

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vi hörs imorn och då måste vi snacka massa! 

Brukar du komma i tid: om jag vill

Hur känner du dig nu: arg på min fon, men annars rätt så glad

Vanligaste färg på dina kläder: svart och svart och svart

Vad tycker du om fötter: dom kan vara bra att gå på, men ska helst ha strumpor och va på golvet

Vad saknar du: canterbury, m och m, vissa folk

Hade du en bra kväll igår: blev över förväntningarna iaf :)

Favorit dryck på morgonen: Te med mjölk!

När brukar du oftast gå och lägga dig: på kvällen = sent, annars när jag är trött, vilket är rätt ofta. Somnar bums förrutom just nu...

Är du blyg?: inte om jag bestämt mig, och ännu mindre efter nån öl...

Sysslar du med någon idrott: gymmet är ju kul när man kommer ihåg, är rätt grym på MAO oxå

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej

Har du spytt offentligt: ehm...kanske

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? skulle lätt lyssna på vad för idiotiska saker andra killar har att säga och slå ner folk utan konsekvenser :D

Är du nöjd med ditt liv? in total, ja. men allt går ju lite upp och ner såklart

Är du bortskämd: tror jag inte, bara bra behandlad :D

Vad är det värsta du vet?: folk som ändras och är falska

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja! från de flesta iaf :)

Vad är det finaste du fått?: bra upplevelser :)

En speciell dag du minns: 21 oktober 2009, Bowling For Soup, Zebrahead, The Leftovers och MC Lars live i Margate! En av de bästa dagarna ever!

Du samlar på: koppar och Johnny Depp-filmer, även plektrum, har 5st :D

Vem ringer du när du är arg/ledsen: den som passar bäst just då

När grät du senast: i måndags

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Plugga utomlands!

Vill du gifta dig: ja

Vill du ha barn: absolut

Är du musikalisk?: inte direkt, men gillar dom som är det

Vad dricker du helst när du är törstig: mjölk!

Bor dina föräldrar tillsammans: yepp

Har du någon gång gråtit dej till sömns: joo
phew, ska se om jag kan sova nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0