Don't know which one I'm gonna be tonight

Jaa vad hände i onsdags då? Let me hear you say TASTE OF CHAOS!
Det var så sjukt jävla amazing! Jag har fortfarande ont i nacken av att nästan ha stått längst fram vid Buckcherry och Papa Roach. Buckcherry är rätt äcklig, men bra ändå ;P och Papa Roach var så sjukt grymma! vilket drag asså, och de spelade alla rätt låtar! Öppningen med Kick in the Teeth va suverän! Disturbed som spelade sist var oxå sjukt grymma och jag kunde faktiskt fler låtar än jag trodde!
Jag och Mimmi träffade sen Russ och hans kompisar Ankan, Cob fish och Neger. Vi drog med dom till Medusa, där vi satt tills det stängde vid tre. Vi va då rätt så glada i hatten efter att inte ha ätit sen 16.30 och sen dricka ett antal öl... Men Mimmi och jag glada i hågen kutade hem i snön och försökte sen så tyst som möjligt att äta mackor med te...Allt slutade i tysta asgarv på golvet! LYCKAD KVÄLL skulle jag säga!
Idag var det SACO mässan och jag har nu bestämt mig för att läsa Hotel Management! Utomlands nånstans, England, Australien, USA eller Canada. Men inte riktigt än såklart! Men vet iaf vad jag vill nu :)
Ikväll blir det utgång till älskade Rocks med Adde och Bruno! Vi får väl se vart allt slutar ;)
I nästa inlägg: DAAAAAAGENS LÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0