Det är väl dumt?

En massa saker finns det här i världen som inte är så jättebra direkt...
Som till exempel att det finns en massa dumma regler man måste förstå sig på som alla ändå inte följer.
Att det verkar som att en massa killar från andra länder verkar gilla mig, men svenskar har det svårare. Whats up with that? och tydligen upptagna oxå... Att jag är grym på att göra en massa andra saker...när jag verkligen måste plugga...som att tex blogga. Att det är snöslask i Sverige. Snöslask är tydligen ett ord... Att jag är trött på skolan. Att det är fett dyrt att plugga utomlands. Att min telefon fuckar upp sig ibland.
massa klagan nu, men whatever!
ohwww....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0