Dax att blogga va det nån som sa? (ehm...Bruno maybe...?)

Är så sjukt taggad inför ikväll! Gissa vad som händer då? JO! då är det dags för TASTE OF FUCKING CHAOS! Papa Roach och Buckcherry will be there! OH GAD vad grymt jag och Mimmi kommer ha det! Lyssna bara på denna! Hur grymt kommer inte det låta live? Älskar hans röst! perfekt hes och manling! 
Eller denna med Buckcherry?
Kommer bli SÅ JÄKLA FETT!
Igår va det oxå konsert. Bullet for My Valentine med Michaela! GRYMT bra va dom och med Funeral för a Friend som förband! Hillärious att se Mickis min oxå när Matt Tuck klev upp på scen, haha! Grym taggning inför ikväll :D
Idag har det vart lååångt svenska nationellt prov...Det gick väl rätt bra men va så tråkigt att nu skriver vi inte mer om det...BARA kul saker i min blogg!
I helgen va jag i underbara LONDON och shoppade loss! Vet inte hur mycket pengar jag slösat och vet inte riktigt om jag vågar kolla det heller...Har iaf sett en massa saker som tex  Camden Market som va sjukt cool, Notting Hill dörren som nu är svart...och Big Ben och sånt såklart! Rob skulle oxå komma och hälsa på, men som skittelefoner är så fick vi inte tag på varann...:(
Såg igår det typ bästa avsnittet med How I Met Your Mother, Glitter hette det och är det senaste. Sjukt kul haha!
kanske inte borde äta alla chokladbollar på en gång....?
På fredag blir det Rocks med Adde och kanske Elinda och även Mimmi! Längtar!♥
Sen på lördag vill jag kolla TV till mitt rum och sen ska hela familjen Krull på middag hos hela familjen Bruno. Galet?
Efter blir det nån slags Disneykväll...Får väl se how that works out? Mina förväntningar är på 0, då kan det ju bara bli
bättre, right?
Nästa vecka är det mer konserter! Eller jaa en iaf :D The Eastpack Antidote Tour! Med inga mindre än SUM FUCKING 41!
Massa andra band oxå som ska spela på Klubben. NAJS!
Nu när jag inte har några läxor vet jag inte vad jag ska göra...När man har fullt upp hittar jag alltid på en massa skit
istället...nåt kommer jag säkert på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0