Vi är unga, anorlunda och farliga

Sitter på svenskan och lär mig indonesiska(!!!) för tydligen så va den där låten jag la upp igår på det språket. Gillar texten iaf, inte för att google translate gör den rättvisa, men den verkar handla om nåt bra och det gillar jag(Y)

Om vi var tillsammans
Om vi var tillsammans ljus varningsskyltar
Om vårt parti kommer att dela tystnaden
Jag, han var galen och de är olika
Ingen anledning att låtsas som det faktiskt finns
Och vi kommer att fortsätta att sjunga här
Och om vi var tillsammans ljus varningsskyltar
Musik kommer att stampar, kommer du att drabbas
Och vi vet du är trött på samma smak packad
Vi är du, unga, annorlunda och farliga

(Den här låten, är u redo)

Ta bort alla bojor som omger ditt liv

Står där utmanande i frontlinjen
Jag skrek högt för de förlorade själar
För de som alltid utelämnas

När det inte finns någon börda kvar att köra

När ingen bryr sig
Jag och han väntar alltid här
Lyft igen

Och vi kommer att fortsätta att sjunga här

Och om vi var tillsammans ljus varningsskyltar

Musik kommer att stampar, kommer du att drabbas
Och vi vet du är trött på samma smak packad
Vi är du, unga, annorlunda och farliga

Och vi kommer att fortsätta att sjunga här

Och om vi var tillsammans ljus varningsskyltar

Musik kommer att stampar, kommer du att drabbas
Och vi vet du är trött på samma smak packad
Vi är du, unga, annorlunda och farliga

Och om vi var tillsammans ljus varningsskyltar

stampar musik kommer du att drabbas
Och vi vet du är trött på samma smak packad
Vi är du, unga, annorlunda och farliga 
Hoooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0